cheers ;)

My photo
Hello peeps . This blog is officially belong to me . So hope you enjoy with it.

CLOSE TOGETHER OR FAR APART YOU ARE THE ONLY ONE

FAVOURITE HELLO >.

AmirulH akimB inH amsa h;) <3

LOVE AT FIRST SIGHT

Hiiii...pelik kan knape tibe tibe kyra masukkan pic ney..hahaha..if nak tahu kan..mase ni first time kyra jumpe sorang mamat ney..name die DUQUORE DULEQ BIN MOHD.BAZAIN YUSOH..mase nie kat melaka kat eye on..time tu kyra lepak melake..saje jee lepak sini..kelakar beb kalau engt mase first kyra jumpe die and start kenal2..that is OUR MEMORY..mule2 tuh kan kyra lepak dlm kereta jeh dn membe n kazen..then..kazen kyra ajak beli air sbb haus..so kite org pergi lah beli air kat satu stall tepi jln ney..kebetulan bertentangan stall ney ade die dgn group2 die..hahaha,..time tuh die dgn kwn die mcm siott..saje kne kan kyra kan..die org boleh ckp.."adikk!! mak panggil balik !! time tuh pun dah pkul brape ek ? mmg dah dkat pkul 2 pg kott..hehehe..time tuh kyra pun mcm malu malu anjing ah sbb kne kacau kan..shitt!!geram gila dgn die org mase tu..then boleh lapar lah pulak kan..nampak plak ade kedai burger kat situ..kyra order lah satu burger kan..so..sementare tggu burger siap..snap pic ni kjap..tak sangke plak boleh ade background die org kat blakangg..sukeeeeeeeee!! kenangan kott..after that time nak gerak balik tuh..something incridible happen..cewahhh..tade lah incridible sgt kann..nak tahu tak ? after that , kyra pun dpt lah knal dgn satu mamat nie..name die QUORE lah..hahahahaha..kelakar sgt kalau engtt balik time tuh !! ;)

Kite org pun knal2 lah kan , mase tuh kite org knal time bulan 12 tahun 2010 , dah tuh , NEW YEAR plak , so tibe tibe kyra pun decide nak celebrate dgn dia kann ? kyra punye rajin , pergi lah melaka , sampai bus stand melaka , dia lah jemput , haa , time ney pun klakar gak , mase tuh kyra ckp ngn die kyra tggu dkat McDonald kan , then die kate ok2 , so , kyra dah nampak die ontheway jln ke arah kyra en , tp mase tuh dgn kazen kyra , kyra ckp lah ngn die , jgn pandang , biar die carik sendiri , nak tahu tak knape kyra soh die crik sendiri ? sbb sume org yg first time jumpe kyra kann , tak cam kyra mane satuu , tak tahu lah dia ney boleh plak cam kyra , org first kott yg cam kyra mase first time jumpa , suprised sikit lah mase tu , kite org pun celebrate lah together2 , die entertain kyra baikk gila kott , tuh yg buat kyra jatuh hati dkat dia , <-------cehh , ayat wa tak boleh blah kan , lpas tuh kyra pun texting jeh lah dgn die hari2 kan , then , he ask me to being his girlfriend on the 5 JANUARY 2011 , maklum lah , mase tuh single kan scandal jeh ramai , so excited ah , lagi pun , i like him very muchhh , HAHAHAHA...kalau nak cerita mase kite org couple tuh lg kelakar..kjap gadoh kjap baik lah..mcm2 hal...mase tuh kan , ade drag kat melaka , die suruh kyra dtg , g tgk drag dgn die , kyra pun pegi jelaa , so kyra sempat lah take pic of us . tuh jela nak cerita kat korangg , penat dh tgn type ni , hehehe , ok , see you soon guyss , byebye


in the car with him , ilysm syggg <3
new year!! muke die penat , kesiann !!
webcaming with him.ilufyousomuch!!

QEERA LOVE QUORE
QEERAQUORE