cheers ;)

My photo
Hello peeps . This blog is officially belong to me . So hope you enjoy with it.

CLOSE TOGETHER OR FAR APART YOU ARE THE ONLY ONE

FAVOURITE HELLO >.

AmirulH akimB inH amsa h;) <3

APTB

Hello back :) Lame doh tak apedatee belog ni . Actually busy , kat rumah kannn , mesti laa busy sbb dgn family kan , so everythingg gue yang kene bikin , adohh capet deh cenggini . Kalau gue dekat dungunn tu mesti seronok banget , tak payah peduli pasal orang lain , maksud aku , tak payah nak jage orang lain punya makan cukup tak , lipat baju orang lain , Hihihi malas tak gue ? So tak sukaa ? Tak sukaa pegi laa jaoh jaoh :)

3 days lately ni , kite org one family asyik jalan je , lagi lagi my dad , every night ade je ajak orang kite orang lepakingg , yawww chills daddy ;) . Hari tu , ade main bowling dekat danga city mall , next time if korang nak pergi kan , pergi awal sebab nanti ramai then kene tggu dekat one hour mcm kite orangg , mak aku bising da sbb lame sgt tunggu , eleee mmg lah mak tak heran , esok pagi mak nak gi main bowling lagi dgn kawan kawan , boleh laaa :) . Then ade laa uncle uncle tu yg dah main lame mampus kat situu blah , woooo time tu seronok gilaa , lepas ni mesti turn akuuu , hikhikhik , yawww kite org main open game start dgn my dad lah kann , dia biase dah jadi starter and a winner tapi apakan daya why tah dia boleh kalah pulak malam tuuu , soo sedih , nak tau tak sape yang menang ? Muehehehe that's be ME , wahh dgn bangganyaa kann padahal marks tak tinggi punggg !! IEYUL IEYUL nanti kitaaa fight ehh ? Tgk siapaa menang ? If awak kalah kann , haa kene kiss sayaaa boleh ? Ehh mcm tu pulakkk , takde laa main main je biee <3 .

Haa ni CASE malam tadii , benci akuuu , buat aku bengang jeee , errr !! Mcm ni malam tadi ieyul ade call sbb aku text diaa lepas habis futsal call aku , dia call dlm pukul 1.30 a.m something laa , LUPAAA :) . Thenn , keridettt dia habis , aku pulak call kann , tiba tiba kan dia cakap cenggini , "YOUUU, I RASAKAN I TAK BOLEH NAK TERUSKANNN .....(tettt tettt tettt) Diam sekejapppp :( . Shitto time tu mmg air mata aku dah nak barai daa , sumpaa mase tuu mcm jantung aku kene cucuk pisauuu doh , lame gak aku diam tuu , lepas tuu , die sambung dia punya ayat yg tak habis tadi kannn , "PERBUALAN KITA NI SEBAB I DAH NGANTUK . Lepastu , dia boleh gelak gelak ayam nak bahan akuu , ehh mesti dah cuak kan tadi , mesti dah takut kann , Ehh rasa mcm nak tumbuk tumbuk je bie muka awak tuuuuu !! Hehhh ape lah awak ni , mesti lah saya takutttt , siapa tak takut tibe tibe boyfrenn diaa cakap tak habis mcm tuuuuuuu !! Takpaa nanti kitaa meet , siapp awak :) Tak lame lagi sayangg nanti kitaa meet , Iloveyouuuuuu , Kbyeeee