cheers ;)

My photo
Hello peeps . This blog is officially belong to me . So hope you enjoy with it.

CLOSE TOGETHER OR FAR APART YOU ARE THE ONLY ONE

FAVOURITE HELLO >.

AmirulH akimB inH amsa h;) <3

PERLU KE PERTIKAIKAN JARAK ??

Tittle aku ni mcm pelik jee , well aku kan bynk songel , so like I care muchh !
selalu nya kan korang relay nak main main ke nak serious ehh ?
Yeaa , aku tau aku baru sembilan belas,aku pun taktau why sejak ni aku always dpt relay yg jauh jauh ni , dah mcm mcm dah aku lalu , aku kene , aku tak pernah cerite dekat siapa pun sbb aku tak pandai nak share problem dgn org , aku boleh share dekat blog ni je sbb mcm aku ckp sorang sorang kann , this the best . kalau cakap dgn orang pun mustahil org akan faham ! Orang tak lalu apa yang kita dah lalui .

Lately ni aku mmg pendiam sikit , kalau korang yg dah lame kenal akuu tuu , korang tau lah kan betape kepochii nyee aku nii sebenarnyaa , mmg aku tak nafikan yg what am i now bukan aku yg mcm biasa . before ni aku banyak sgt dah sayang orang sampai kene tipu bodoh bodoh je tapi aku tak pernah nak putus asaa , Allah tu selalu bersama dgn orang yang sabar . 

Hari berlalu dgn pantas , makin aku sabar makin aku rasa perit tuu . Aku benci bila dah serious orang buat main main , haihhhh :( . Yee sometimess mmg kita tak sedar apa yang kita cakap , kita main hembus je ckp tanpa pikirkan pasal orang lain , kita tak boleh nak lari dari semua tu , kita manusia biasa kann bukan malaikat. Okay ni second time aku raelay jaoh , before ni aku ade relay jauh tapi tu pun tak pergi jauh ,  aku admit yg before ni mmg salah akuu , tu punca kite org break , but now aku try tak nak jd mcm duluu tapi apa yg aku dpt sekarang bukan mcm yg aku nak . Sedihnyaa .Memang susah nak suruh orang sayang kitaa kann tapi bila dah syg orang pulak tak reti hargai kitaa . Mmmg ohsemm kann ?? :(

Then one time ada sorang budak ni , dia tanya aku tak dating ke ? Aku ckp nak dating mcm mana , dia jauh :( . Then aku just cakap relay jaoh bnyk risiko :( Thenn selambe je dia cakap, dia tgk cara kite org communicate pun dah boleh tauu ? dia ckp kite org bnyk gaduh :( Ya allah , encik encik , encik dah lama ke kenal kiteorg orang ni ? encik pernah jumpa kami ke ? Tak kann ? Jadi tak perlu lah encik nak judge kiteorang mcm tuu :( . Yeee kalau dah mmg perangai boyfriend saya macam tu kann , saya nak buat mcm mana ? Takkan tibe tibe je saya nak suruh dia change die punya perangai , it takes timee laa , tipu kalau kiteorg tak penat nak gaduh gaduh ni ? I'm as a girl mmg bnyk kene mengalah , bukan nak ckp aku je sorang girl yg mcm tuu , ramai lg girls kat luar tuu yg sanggup mengalah , but I know supposed tak perlu nak mengalah sgt , baru couple je punn , who knows maybe there is the way to make their relay look perfect ? Because the 'takdir' dah tertulis pun untuk kita semuaa . Soo , tak payah lah nak judge kiteorangg k . #Thanks

*Minta maaf kalau ada menyinggung perasaan korang,ini hanya lah luahan seorang hamba Allah .